- ile powierzchni magazynowej w Polsce dedykowane jest obsłudze handlu internetowego,
- jak zapotrzebowanie na takie powierzchnie rozkłada się w ujęciu regionalnym,
- jakie branże najczęściej decydują się na wydzielenie magazynu dla e-commerce,
- czego oczekują od deweloperów firmy działające w internetowym kanale sprzedaży,
- jakie czynniki decydują o wyborze danej lokalizacji przez najemców z branży e-commerce.
Najnowszy raport z rynku: logistyka dla e-commerce
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Specjaliści uważają, że gwałtowny rozwój sprzedaży poprzez kanały e-commerce będzie miał miejsce jeszcze w ciągu najbliższych 6-7 lat.
Potrzebom najemców magazynowych z branży e-commerce przyjrzeli się doradcy z firmy Cushman & Wakefield. Wśród deweloperów i największych operatorów logistycznych w Polsce przeprowadzono pionierskie badanie, które posłużyło do opracowania analizy rynku i określenia najważniejszych trendów w segmencie najemców z branży e-commerce.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Badanie dostarczyło danych o tym, jak ma się aktualnie logistyka dla e-commerce, a mianowicie: