Outsourcing usług logistycznych w branży transportowej to rozmaite działania logistyczne, które mogą dotyczyć np. wyłącznie organizacji transportu określonych rodzajów towarów lub kompleksowej współpracy logistycznej np. rozszerzonej również o spedycję czy dodatkowe usługi takie jak np. etykietowanie produktów czy magazynowanie oraz czynności administracyjne jak przyjmowanie zwrotu towarów czy aktualizacja stanów magazynowych.
Czym jest outsourcing logistyczny i na czym polega?
Outsourcing logistyki to bardzo popularna forma usługi, która polega na oddelegowaniu części lub całości procesów logistycznych własnego e-sklepu lub firmy doświadczonemu operatorowi logistycznemu, by zaoszczędzić czas na realizacji konkretnych obowiązków.
Chcesz poznać outsourcing w logistyce bliżej i konkretne przykłady? To usługa, która obejmuje również spedycję, transport towarów do klientów i organizację pełnej dokumentacji transportowej i celnej wraz z dodatkowymi usługami takimi jak: etykietowanie produktów, przyjmowanie zwrotów towarów w sklepie internetowym i aktualizację stanów magazynowych.
Na przykład: potrzebujesz wsparcia tylko w obsłudze zwrotów towarów w swoim sklepie internetowym i ten obowiązek chcesz oddelegować. W takiej sytuacji również możesz skorzystać z częściowego outsourcingu.
Kiedy warto zdecydować się na outsourcing usług logistycznych?
Oddelegowanie logistyki w firmie to kwestia jednej Twojej decyzji, którą należy podjąć wtedy, gdy czujesz, że potrzebujesz wsparcia w terminowym i bardziej efektywnym dostarczaniu towarów klientom. Możesz również skorzystać z pomocy w innym zakresie obowiązków takich jak np. konfekcjonowanie produktów w magazynie, etykietowanie ich np. na konkretne akcje promocyjne w Twoim e-sklepie i przyjmowanie zwrotów towarów wraz z dokładną aktualizacją stanów magazynowych na bieżąco.
Myślisz o tym, by zlecić outsourcing logistyczny i szukasz doświadczonej firmy, której powierzysz rozmaite obowiązki? Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą usługi fulfillment dla e-commerce.
Korzyści z oddelegowania outsourcingu logistycznego Trans-Tok:
- Fulfillment dla e-commerce to nasza specjalizacja, bo od wielu lat wspieramy firmy z różnych sektorów i z branży e-commerce w zakresie obsługi logistycznej po to, by mogły zwiększyć efektywność operacyjną, ulepszyć obsługę klienta w swoich sklepach internetowych i jednocześnie mieć każde zamówienie pod kontrolą.
- Jedną z najważniejszych korzyści, jaką możesz zyskać z outsourcingu logistycznego jest oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój swojego e-sklepu lub firmy, marketing lub kontakt z klientami.
- Outsourcing logistyczny dla firmy to gwarancja, że wszystkie Twoje obowiązki związane z logistyką są w dobrych rękach, a Ty nie musisz się martwić o terminową wysyłkę zamówień do klientów czy aktualizację stanów magazynowych.
- Jeśli chcesz zlecić lub skorzystać tylko z jednej wybranej usługi – również możesz skorzystać z naszego wsparcia. Wspieramy małe i duże firmy w zakresie outsourcingu logistycznego, dlatego możesz nam powierzyć np. tylko usługę pakowania lub magazynowania produktów w nowoczesnych i klimatyzowanych magazynach.
- Myślisz o tym, by zlecić outsourcing usług logistycznych dla e-commerce, ale nie wiesz, czego się spodziewać? W Trans-Tok zyskujesz kompleksowe wsparcie w zakresie wszelkich czynności logistycznych – pomożemy Ci w odpowiednim przechowywaniu towarów na magazynie zgodnie z wymogami producenta, a także wesprzemy Cię w zakresie etykietowania produktów, konfekcjonowania, transportu i pełnym zakresie obowiązków logistycznych.
- Jeśli Twoja firma lub e-sklep potrzebuje wsparcia logistycznego w szerszym zakresie – wystarczy, że skorzystasz z pełnego zakresu usług i oddelegujesz kompleksową obsługę logistyczną.
- Chcesz zlecić nam outsourcing logistyczny, ale obawiasz się o aktualizację stanów magazynowych w swoim sklepie internetowym? U nas aktualizacja stanów magazynowych w e-commerce odbywa się automatycznie, dzięki odpowiedniej integracji systemów informatycznych.
- Usługa fulfillment dla e-commerce to zarówno sposób na doraźną pomoc, jak i uzyskanie kompleksowego wsparcia logistycznego dla Twojego e-sklepu – od Ciebie zależy jaki zakres odpowiedzialności i obowiązków nam oddelegujesz!
- W kompleksowej obsłudze logistycznej mamy ponad 20 lat doświadczenia, a nasi klienci nieustannie polecają nas dalej ze względu na bardzo satysfakcjonującą obsługę.
Kompleksowa obsługa logistyczna dla sklepów e-commerce w Trans-Tok – kiedy warto się zdecydować na współpracę?
Jesteś właścicielem sklepu e-commerce, ale brakuje Ci czasu na samodzielną wysyłkę towarów do klientów w terminie, a nie chcesz ryzykować opóźnień w dostawie towarów do swoich klientów? To oznacza tylko jedno – potrzebujesz naszego wsparcia! Taka współpraca jest również pomocna i opłacalna w momencie, gdy czujesz, że nie wyrabiasz się na czas z terminowymi wysyłkami towarów do klientów i potrzebujesz wsparcia.
Outsourcing w logistyce – przykłady praktyczne, dzięki którym łatwiej podejmiesz decyzję o współpracy
Chcesz oddelegować outsourcing sklepu e-commerce, ale nie wiesz, na czym to polega i obawiasz się, że nie będziesz mieć pełnej kontroli nad procesami w swoim e-sklepie? U nas to nie problem!
Fulfillment dla sklepu internetowego to obsługa logistyczna w częściowym lub pełnym zakresie, dlatego samodzielnie decydujesz co chcesz nam oddelegować i jakie to będą zadania! Możesz skorzystać ze wsparcia i powierzyć nam przyjęcie towaru, a możesz również rozszerzyć zakres współpracy o dodatkowe usługi jak np. etykietowanie produktów, konfekcjonowanie czy przygotowanie ich do specjalnych akcji promocyjnych w Twojej firmie lub np. na ważne eventy.
W ramach usługi fulfillment dla e-commerce zyskujesz pełną kontrolę nad każdym procesem, a także otrzymujesz pełen raport ze zrealizowanych prac! Natomiast kompleksowa obsługa logistyczna w Trans-Tok jest realizowana zgodnie z najwyższymi standardami firmy, a nasi wykwalifikowani pracownicy czuwają nad realizacją każdego zadania, które realizują zgodnie ze standardami obowiązującymi w Twojej firmie.
Na czym polega outsourcing usług logistycznych w praktyce? Ty delegujesz nam konkretne zadania, a my je realizujemy zgodnie z Twoimi standardami firmowymi. Dlatego możesz nam oddelegować część lub całość odpowiedzialności za biznes, a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by pomóc Ci efektywniej i dokładniej zrealizować konkretne zadania.
Outsourcing logistyczny – poznaj wady i zalety delegowania procesów logistycznych w swoim e-sklepie
Rozważasz outsourcing usług logistycznych, ale nie wiesz, jakie wady i zalety wiążą się z taką decyzją?
Oddelegowanie logistyki Twojego e-sklepu nam to przede wszystkim pewność realizacji każdej czynności logistycznej w ustalonym terminie i gwarancja, że Twoje towary zawsze na czas dotrą do klientów. Jeśli więc szukasz pełnego lub częściowego wsparcia w zakresie logistyki, to wiedz, że w Trans-Tok obsługa logistyczna firm z branży e-commerce to gwarancja satysfakcjonującej współpracy i mniejsza odpowiedzialność dla Ciebie.
Jeśli już od dłuższego czasu myślisz o tym, by oddelegować obsługę logistyczną swojego sklepu internetowego – to w Trans-Tok możesz realnie odczuć mniejszy ciężar odpowiedzialności za logistykę!
Co to oznacza w praktyce? Działamy w taki sposób i na tak wysokim poziomie, że delegując nam obsługę logistyczną Twojego e-sklepu – nie musisz się o nic martwić, bo wszystko realizujemy zgodnie z Twoimi wcześniej wypracowanymi standardami obsługi klienta.
Outsourcing logistyczny dla sklepu internetowego to również mnóstwo korzyści takich jak między innymi:
- oszczędność czasu na samodzielnym wykonywaniu obowiązków, który możesz przeznaczyć na rozwój swojego biznesu lub inne zadania;
- aktualizacja stanów magazynowych w sposób automatyczny dzięki pełnej integracji systemów informatycznych;
- skuteczny sposób na minimalizację wydatków i mniejsze ryzyko inwestycyjne – nie musisz zatrudniać kolejnych pracowników, gdy wybierasz outsourcing logistyczny;
- zwiększenie efektywności operacyjnej w Twojej firmie i skrócenie czasu trwania procesów logistycznych do minimum oraz możliwość ulepszenia obsługi klienta;
- gwarancja uzyskania płynniejszych procesów logistycznych w Twojej firmie i pewność, że każde oddelegowane zadanie zrealizujemy na czas i w ustalonym terminie, dlatego w Twoim sklepie internetowym już nigdy nie będzie żadnych opóźnień związanych z wysyłką towarów do klientów.
A jakie są wady związane z outsourcingiem logistyki w e-commerce?
- To konieczność zaufania zewnętrznej firmie, której oddelegujesz obsługę logistyczną, dlatego najlepiej wybrać operatora logistycznego z dużym doświadczeniem w realizacji tego typu usług, który wie, jak spełnić Twoje oczekiwania
- to w pewien sposób ograniczona kontrola nad zamówieniami ze względu na potrzebę oddelegowania odpowiedzialności przy konkretnych zadaniach, choć i tak u nas otrzymujesz wszelkie informacje na bieżąco o postępach realizacji zadań, dlatego nie musisz się o nic martwić!
Outsourcing logistyczny dla e-commerce – kiedy to się opłaca?
Zastanawiasz się, kiedy skorzystać z outsourcingu usług logistycznych? Najlepiej wtedy, gdy odczuwasz realną potrzebę wsparcia w zakresie logistyki i np. chcesz ulepszyć jakość obsługi klienta w swoim sklepie internetowym?
My możemy pomóc Ci ulepszyć obsługę klienta poprzez bardziej efektywne procesy logistyczne, wdrożenie odpowiednich systemów informatycznych aktualizujących na bieżąco stany magazynowe i poprzez skuteczne działania logistyczne w Twoim e-sklepie.
Outsourcing usług logistycznych – koszty, które warto znać
Oddelegowanie obsługi logistycznej Twojego e-sklepu wiąże się z kosztami, których wysokość jest uzależniona od ilości zleconych nam zadań i tego, czy realizujemy kompleksową obsługę logistyczną czy tylko pewien zakres obowiązków logistycznych. Cena takiej obsługi jest uzależniona od wielu czynników: zakresu pracy, czasu trwania współpracy, oczekiwań, a także Twoich potrzeb. Interesuje Cię oddelegowanie outsourcingu logistycznego? Zleć go nam!
Wznieść sprzedaż i satysfakcję klientów w swoim e-sklepie na wyższy poziom z Trans-Tok
Oddelegowanie obowiązków logistycznych dla Twojego e-sklepu to skuteczny sposób na zwiększenie ilości klientów i ulepszenie obsługi klientów dzięki szybszym i skutecznym dostawom.
To również możliwość skrócenia czasu oczekiwania klienta na dostawę zamówienia dzięki wdrożeniu odpowiednich metod zarządzania i zadbaniu o efektywny łańcuch dostaw. Chcesz poznać więcej szczegółów o współpracy i dowiedzieć się więcej o usłudze fulfillmentu dla e-commerce? Zapraszamy do rozmowy z naszym konsultantem!
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]